سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پلاک من
به سایت ما خوش آمدید

تور کیش با رستوران سنتی بابا قدرت کیش

تور کیش با رستوران سنتی بابا قدرت کیش

تور کیش با رستوران سنتی بابا قدرت کیش

تور کیش

تور کیش با رستوران سنتی بابا قدرت کیش که در ادامه شما را با رستوران سنتی بابا قدرت کیش آشنا خواهیم کرد.  این مجموعه طی هفت سال فعالیت در حوزه خدمات رستورانی از شهر مقدس مشهد آغاز شده است.

به دلیل بهره مندی  از استانداردهای مورد نیاز و برتری در کیفیت و نیز رضایتمندی مشتریان عزیز، شعبه دوم آن به عنوان سفره خانه سنتی باباقدرت در تهران تاسیس گردیده و توانسته است به یکی از مراکز مورد اعتماد و اقبال مردم تبدیل گردد.

شرکت بین المللی توسعه صنعت گردشگری  بابا قدرت کیش مجموعه ای تخصصی در حوزه ی گردشگریست و یکی از اهداف آن ایجاد فضاها و خدمات گردشگری به منظور تامین اوقات فراغت و تعطیلات برای مردم عزیز کشورمان می باشد.

اکنون این مجموعه دارنده شش استاندارد بین المللی از شرکت ACL انگلستان تنها رستوران دارنده برند حلال در کشور می باشد و به لطف الهی شعبه سوم خود را در جزیره ی زیبای کیش راه اندازی نموده است و آماده ارائه خدمات به کیشوندان و گردشگران عزیز است.

افتخار ما میزبانی شماست، منتظر شما هستیم در جزیره زیبای کیش

تور کیش با رستوران سنتی بابا قدرت کیش

تور کیش با رستوران سنتی بابا قدرت کیش

آب و هوای کیش گرم و مرطوب بوده و میانگین دمای سالانه جزیره 26/6 درجه سانتیگراد می‌باشد. آب و هوای جزیره  تحت تأثیر توده‌های مختلف هوای شمال غربی و جنوبی قرار داشته و به شکل کلی خشک و کم باران است. بارندگی بیشتر به صورت رگبار و درماه‌های زمستان اتفاق می‌ افتد.

ارتباط کیش به دو صورت دریایی و هوایی از طریق فرودگاه کیش و بندر کیش انجام می‌ شود. پروازهای هوایی، فرودگاه کیش را به بسیاری از شهرهای ایران متصل می‌کنند.

جزیره کیش به عنوان چهارمین مقصد گردشگری در جنوب غرب آسیا از سوی سازمان گردشگری اعلام شده است.  وجود جاذبه‌های گردشگری و فضاهای زیبا و دیدنی جزیره کیش بوده و چشم‌انداز بسیار زیبای دریای هرمز علت این امراست.

تور کیش kishnets.ir




موضوع مطلب :

پنج شنبه 96 خرداد 4 :: 7:58 عصر

کلیه حقوق این وبلاگ برای پلاک من محفوظ است