سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پلاک من
به سایت ما خوش آمدید

شیرآلات نوبل با بیش از دو دهه سابقه فعالیت در زمینه شیرآلات بهداشتی ساختمان، در ابتدا فعالیت خود را با واردات شیرآلات آغاز نمود. سپس در سال 1390 با ایجاد خودکفایی در این زمینه برای کشورمان اقدام به راه اندازی کارخانه شیرآلات نوبل نمود. در سال 93 شیرآلات نوبل توانست با کسب نشان استاندارد و کیفیت، جایگاهی ویژه در میان مهندسین و معماران پیدا کند.

در کارخانه شیرآلات نوبل از به روزترین تکنولوژی خط تولید همانند ماشین آلات تراشکاری و پرداخت کاری مدرن، مجرب ترین مهندسین این صنعت و دانش روز دنیا استفاده می شود. همچنین کیفیت ابکاری بالا، بالاترین مقاومت ممکن در برابر خوردگی، طراحی عالی و بروز، تنوع رنگ و ظرافت قطعات را می توان بعنوان برخی از ویژگی های شیرالات نوبل دانست.

شیرآلات نوبل در تمامی مراحل تولید به صورت مستمر کنترل کیفی شده تا محصولی با کیفیت و با گارانتی شرکت نوبل به دست مشتریان گرامی برسانیم. برای اطلاع از نمایندگی شیرالات نوبل در سایر شهرها با ما تماس بگیرید.

کیفیت و طراحی به روز شیرالات نوبل

ضمانت شیرالات نوبل

با پیشرفت روزافزون شیرآلات نوبل در طی چند سال موفق به دریافت گواهینامه های TUV تی یو وی آلمان ، CE سی ای اروپا و استاندارد 9001 ISO  شده است. همچنین شیرآلات لوکس نوبل تنها دارنده گواهینامه رسمی از شرکت سدال اسپانیا می باشد. با این عمل شیرآلات ساختمانی نوبل ارزش و اهمیت خود را در تامین و تولید یکی از محصولات مهم در هر ساختمان به اثبات رساند.

با هدف رقابت بین المللی و ورود به بازار جهانی، شیرآلات نوبل توانست جایگاهی عالی در بازار کشورهای حوزه خلیج فارس بعنوان شیرآلات لوکس و مدرن پیدا کند.

نمایندگی شیرآلات نوبل

برای بازدید از نمایشگاه دائمی محصولات و شیر الات می توانید به نمایندگی شیرالات نوبل در تهران، فروشگاه راستگو واقع در چهارراه گلوبندگ مراجعه کنید. برای استعلام قیمت و دریافت لیست قیمت با ما تماس بگیرید.

تنوع محصولات نوبل

از دیگر اهداف شیرآلات نوبل تامین نظر سلایق گوناگون مصرف کنندگان است که با ایجاد تنوع در طراحی شیر آشپزخانه، روشویی، دستشویی، شیر حمام و … توانستیم به این هدف برسیم. بطور مثال اگر بدنبال شیرآلات طلایی، سفید، طلایی مات، رز گلد، استیل ( کروم ) و یا به رنگ نیکل براش خورده هستید، شیرآلات نوبل یکی از بهترین گزینه های شماست.

کاتالوگ شیرالات نوبل

برای دانلود کاتالوگ شیرالات نوبل روی متن کلیک کنید.

ست شیرآلات نوبل (ظرفشویی، روشویی پایه بلند و کوتاه، آفتابه، دوش) دارای مدل های گوناگونی است که در قسمت زیر نام میبریم:

شیرالات نوبل مدل زئوس Zeus، مدل کاوالی Cavalli، مدل بن Bon، مدل کراویت Cravit، شیرالات نوبل مدل فونیکس Phoenix، مدل الایت Elite، مدل هرمس Hermes، مدل فلت Flat، مدل دنیل Daniel، مدل یونیک Unique و دیگر مدل های لوکس

شیرالات نوبل مدل بنشیرآلات نوبل سری بن
مدل کاوالی شیرالات نوبلشیرآلات نوبل مدل کاوالی
شیرآلات نوبل سری کراویتشیرآلات نوبل مدل کراویت
سری دنیلمدل دنیل
سری الایتمدل الایت
نوبل مدل زئوسمدل زئوس

 




موضوع مطلب :

دوشنبه 98 بهمن 14 :: 9:30 عصر

کلیه حقوق این وبلاگ برای پلاک من محفوظ است